Jag vann mot Tele2!!

Det lönar sig att inte nöja sig. Jag har som sagt under tre månaders tid bara haft problem med mitt mobila internet från Tele2, och idag fick jag helt enkelt nog. Efter att ha pratat med min klasskompis Frida som gav mig massa tips och efter att ha tittat på konsumentverkets hemsida ringde jag till Tele2 och sa som det var – jag vill inte ha mitt mobila internet längre för jag får inte det jag betalar för. De skickade då vidare mig till de som kollar upp min hastighet som sedan skickade tillbaka mig till dem som bestämmer om jag fick säga upp mitt abonnemang eller inte. Saken är den att jag har 14 månader kvar på min bindningstid och enligt dem är min hastighet på 0,5 Mbit/s godkänt när jag betalar för 16 Mbit/s, men jag stod på mig. De började då säga att jag kunde byta till ett abonnemang för 89 kr i månaden med 2 Mbit/s, men jag stod på mig. Efter en kvart i telefon med den sista gav han med sig och sa att de kunde göra ett undantag och säga upp mitt abonnemang.

Förstår ni hur stolt jag är över mig själv!? Jag vann liksom mot stora företaget Tele2! Det här kommer hålla i sig länge. Ibland gäller det att bara ställa undan konflikträdda Dennis och stå på sig. Det lönar sig som sagt.

10 svar på ”Jag vann mot Tele2!!”

  1. I highly advise to avoid this platform. My personal experience with it was nothing but disappointment as well as doubts about deceptive behavior. Exercise extreme caution, or alternatively, seek out a more reputable service to meet your needs.

  2. I highly advise steer clear of this platform. The experience I had with it was nothing but dismay along with concerns regarding deceptive behavior. Proceed with extreme caution, or better yet, seek out a more reputable site for your needs.

  3. I urge you steer clear of this platform. My personal experience with it was purely disappointment as well as suspicion of fraudulent activities. Proceed with extreme caution, or better yet, look for an honest site to fulfill your requirements.

  4. I highly advise to avoid this site. My personal experience with it was purely frustration along with doubts about fraudulent activities. Proceed with extreme caution, or even better, look for a more reputable service to meet your needs.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *